5
een interactieve wens van AFAS Software
Met de kerstdagen in het verschiet wilde AFAS graag een vrolijke Kerstwens sturen naar hun klanten en gebruikers. Het mooie van automatisering is dat je dus ook tijd hebt voor spelletjes! Ontspannen, aandacht voor de dingen die er echt toe doen. Hier ging het om volgens AFAS.

4
zet ze in het zonnetje
met een cadeau
Een feestelijke campagne om het 1-Year Lease Moment te vieren? Zo doet je dat: Persoonlijk en met een passend cadeautje! Volkswagen, SEAT, ŠKODA en Audi leasers krijgen op 1-jaar-moment een feestelijk sms’je die leidt naar een persoonlijke, interactieve landingspagina.

3
de cross-sell check
met VodafoneZiggo
Data-enrichment met een ouderwets formulier kan écht niet meer. Voor VodafoneZiggo ontwikkelden we daarom de Mobile Household Check. Klanten voeren op een laagdrempelige manier data in en wij doen direct een voordelig totaal-aanbod. Klant blij, VodafoneZiggo blij.
2
een up, up, upgrade
met Vodafone!
Van goed nieuws een feestje maken: Dat hebben we ook deze keer mogen doen samen met Vodafone. Klanten ontvingen een bericht met een interactieve landingspagina waar ze op speelse wijze hun extra’s kunnen ontdekken.

1
hoera, Eurofiber
bestaat 20 jaar
Als je als connectiviteitskampioen 20 jaar wordt dan moet je dat natuurlijk vieren. Eurofiber vroeg ons om een ‘’Enjoyable en Easy’’ experience te maken. Met een interactief kennisspel kwamen klanten meer te weten over Eurofiber en konden ze leuke prijzen winnen.

Klaar om iets verrassends te doen?
Iets te vieren? Nieuw product in de markt zetten? Of wil je jouw marketing gewoon leuker en effectiever maken? Twijfel dan niet om een gratis brainstormsessie aan te vragen.
Mobile Water BV – KVK 52540979 – BTW NL850491083B01