

Bouw een spelbeleving
rondom je propositie
Het waren de Winnaars Weken bij Lotto. Dat betekent dat er weer een hoop extra prijzen zijn voor nieuwe abonnees, én natuurlijk voor bestaande abonnees.

Awareness en goodwill
creëren met een game
Nederlandse Loterij geeft door! Dankzij haar spelers ontvangen 18 goede doelen, 77 sportbonden en de Nederlandse samenleving dit jaar €195.077.016,-. En om dit te vieren creëerden we samen met Nederlandse Loterij dit jaar een leuke Quizgame waarbij je kans maakte op een prijs voor jezelf én voor een goed doel of sportclub naar keuze!

Snel en flexibel inzicht
in jouw verzekering
Samen met Impress werkten wij het afgelopen jaar aan digitale innovatie op het gebied van communicatie rondom de wijzigingen binnen zorgverzekering De Friesland. We ontwierpen een nieuwe intuïtieve interface waarmee je direct inzicht krijgt in de wijzigingen die voor jou relevant zijn.

Creëer engagement
met gamification
Afgelopen zomer lanceerden we samen met Vodafone de Mobile Ninja Game voor Vodafone Prepaid klanten! Acht weken lang streden duizenden mobile ninja’s mee voor een top positie in het leaderboard waardoor ze kans maakten op toffe exclusieve prijzen zoals VIP Priority Tickets voor de Ziggo Dome.

Een beleving rondom jouw product, service, propositie of campagne creëren?
Wij helpen je graag met de creatieve &
technologische ontwikkelingen.
Services
Creative Development
UX/UI Design
Consultancy
Development
Management and execution
Products
Digital campaigns
AI Technologies
Digital Tools
Channels